Persoane interesate

vineri, 10 februarie 2012

Revin , revin , revin :D !!!!!!

Hei ! Cea mai mare bucurie pe care v-o pot face este un anunt .... foarte important , nu-i asa ?
   Ei bine ... dupa aproape .... 6 luni de absenta ( waw ! Cand a trecut atata timp ? ) M-am gandit sa revin . Si cum anume ?
  Ma reintorc la scris ficul meu  Scary Story !!!!!!!!!
              Mda .... stiu ca am spus ca am renbuntat la el , si voi mi-ati spus ca e pacat , dar eu chiar nu mai aveam chef si nici inspiratie ! Dar acum ... I`m back in bussines baby ! :D

Foarte important !!!
 Ma gandesc foarte serios sa schimb numele ficului :) Asta mi se pare prea simplu si prea copilaros !
   
     Deci ... nu stiu daca e o veste buna pt voi ( sper ca asa e ) si sper ca imi voi recapata numarul de cititori , daca nu mai multi . :D
   Acum ... eu ma voi uita putin peste capitolele anterioare sa vad daca trebuie modificate , si in curand voi reveni cu un nou capitol . ce spuneti de asta ?
        
           Acum , sincer , nu stiu daca chiar a citit cineva tot ce am scris pana acum , sau daca a mai intrat cineva pe aici ( poate si doar la intamplare ) insa , ati putea sa-mi lasati si voi macar un comm sa vad daca mai e cineva pe aici . Daca nu ..... asta e !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu