Persoane interesate

marți, 28 februarie 2012

Capitolul 6. Ciudatenii

Cand in sfarsit a venit o profesoara , toti s-au ridicat si s-au aliniat perfect , in functie de inaltime . Cred ca faceau asta des , fiindca fiecare isi stia locul precis . Nu ca la vechea mea scoala , care atunci cand trebuia sa ne aliniem la ora de sport , toata lumea se impingea si nu-si gaseau locurile , ceea ce ii faceau sa arate foarte amuzanti si aiuriti .
   Eu nu stiam ce sa fac , asa ca am ramas in picioare langa banca mea .
  Profeseoara , cand m-a vazut , a venit la mine .
- Tu trebuie sa fii Rebeca , spuse ea uitandu-se pe niste hartii .
-Da , spun eu .
- Azi poti ramane pe margine si doar sa iti privesti colegii . De maine iti vei putea petrece si tu antrenamentul , ca ceilalti , spuse intorcandu-se spre ceilalti copii . .
  Eu am privit-o putin confuza , apoi m-am asezat pe banca , din nou .
Profesoara s-a indreptat spre ceilalti copii si a inceput sa le dea instructiuni .
  I-a impartit in grupe de cate 5 si fiecare grupa a inceput sa faca cate un anumit tip de exercitiu .
Am ramas pur si simplu cu gura deschisa dar si infricosata cand am vazut ce au inceput sa faca .
   Unele fete stateau atarnate cu capul in jos , fiind agatate cu picioarele de o bara , facand abdomene , iar altele faceau un fel de flotari ( daca se put numi asa ) stand doar in maini .
   Baietii se axau mai mult pe lupte . Cu alte cuvinte , se luptau intre ei , pana cand unul dintre ei cadea la pamant gafaind dupa aer . Deobicei plin de vanatai sau cu sangerari .
 Prin toata acea multime , am putut distinge un tip , ce aducea a un goth si am observat ca era puternic si ca nimeni nu se prea incumeta sa se lupte cu el .
   M-am ridicat in picioare brusc , cand am vazut ca Luke a fost practic aruncat prin aer , pana ce a aterizat pe podea . Uuuu... asta se va lasa cu o groaza de vanatai ! mi-am spus . Cand m-am uitat la persoana care l-a aruncat , am dat de 2 ochi negri care ma priveau intimidant . Mi-am intors din nou privirea la Luke care parea in regula .
   Unde am ajuns ? m-am gandit , in timp ce un alt tip era imobilizat la podea sangerand rau si strigand de durere . Locul asta era iadul pe pamant .!Nimeni nu il ajuta si nici nu intervenea . De parca asta ar fi la ordinea zilei si deja erau obisnuiti cu vaicarelile lui de durere . Ma uitam pur si simplu oripilata la scena din fata mea .
   Ce era locul asta ? Asta aveau de gand sa-mi faca si mie ? Era vreun fel de pedeapsa , sau chiar vroiau sa scape de noi punandu-ne sa ne omoram unii pe altii ?
     Ce cautam eu acolo ? Eu trebuia sa fiu intr-un ospiciu , unde sa stau toata ziua in pat , sedata si sa iau pastile din ora in ora . Nu sa ma lupt ! Sau ... practic , sa iau bataie .
   Dupa ce au trecut 2 ore , toti au plecat la dusuri . Erau transpirati , obositi , si foarte posibil grav raniti . Dar parea ca asta se intampla zilnic .
   Dupa ce au iesiti de la dus , s-au indreptat iar catre sala de mese , unde i-am urmat cat de departe puteam , fara a ma pierde . Sincer imi era frica de ei ! Dupa cateva batoane energizante , niste fructe si putin suc , s-au indreptat spre urmatoarea clasa . In tot acest timp eu i-am supravegheat din tocul usii , fiindca nu-mi era foame ., apoi i-am urmat in liniste .
   Ma rugam sa nu fie vreo alta ora in care sa se bata .
Cand am intrat , era o sala de clasa normala , cu banci , tabla si de toate . Am rasuflat usurata .
- Ce s-a intampla ? Nu e ceea ce te asteptai ? spuse o voce din spatele meu .
M-am intors ca asrsa , si l-am vazut pe tipul goth de la cursul de lupte ( probabil  ca asa se numea acel curs ) .
- Aaa... nu ..Nu chiar , am spus eu , si exact atunci a intrat pe usa un profesor , rugandu-ne sa ne asezam in banci .
M-am intors , si al vazut-o pe Juliette care-mi facea vesela semn sa ma asez langa ea . I-am raspun la zambet si m-am indreptat spre banca ei .
Cineva trebuia sa-mi spuna si mie ce se petrecea pe aici , asa ca am vrut sa o intreb pe Juliette , insa ea mi-a facut semn sa tac si sa fiu atenta la profesor .
 Am facut ce mi-a spus , imediat ce profesorul s-a apucat de predat .
   Aveam istoria , din cate banuiam . Doar ca era o problema . Profesorul vorbea desre razboaie , si popoare de care nu auzisem in niciodata . Erau niste nume foarte ciudate pe care abia puteai sa le pronunti  . Era ca si cum vorbea in alta limba , aproape nepamanteana  , iar eu nu intelegeam nimic .
 Apoi , cand ora s-a terminat , m-am hotarat sa vorbesc serios cu Juliette , sau cu oricine putea sa-mi explice ce se petrecea acolo .

2 comentarii:

  1. Imi place acest fic!Un capitol minunat!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow!Deci capitolul asta chiar a fost minunat. Si banuiesc ca tipul ala ce ii batea pe toti era Eric... Mmmm super tare.
    Felicitari,ficul asta chiar merita urmarit.

    RăspundețiȘtergere