Persoane interesate

sâmbătă, 10 martie 2012

Capitolul 7. Ce ? Ciudatul infricosator si sexy e atras de mine ?

            Dpdv . Autor :

       Cand se suna de iesire , Rebeca vru sa intrebe profesorul ce se petrecea , dar fu luata pe sus de Juliette , care a scos-o din clasa inainte ca Rebeca sa ajunga la catedra .
- Rebeca ! Rebeca ! spuse Juliette foarte entuziasmata tragand-o de ma pe hol .
- Ce ? Stai putin ! Eu vroiam ... spuse Rebeca aratand in spatele ei spre catedra .
-Haide ! Haide ! Trebuie sa-mi spui tot ! spuse Juliette zambind .
- Ce sa-ti spun ?
- Tu si Eric ! spuse ea de parca era ceva evident . Ce e intre voi ? Ce ati vorbit ? Va cunoaste-ti ? punea Juliette intrebari fara a mai astepta raspunsul .
- Stai ! Stai ! Stai ! Oreste-te putin si mai respira din cand in cand . Despre ce vorbesti ? Cine e Eric ?
- Cine e Eric ? intreba ea ingroita dar si ironica . Glumesti , nu ? E tipul dragut , brunet , cu ochii negri superbi si zambet fermecator , cu gropite in obraji , care ...
- Stai ! Oreste-te din visat , ca sa inteleg si eu . Eric e tipul ala goth de la lupte ? intreb Rebeca .
-Aaaa.... deci l-ai observat ! spuse Juliette cu un zambet jucaus pe buze .
- ce ? Nu ! ... adica Da ! Normal ca l-am observat dupa ce l-a aruncat mortal pe Luke , spuse ea .
- mda ... e cel mai bun ! spuse juliette visatoare .
- ce ? Esti nebuna ! spuse Rebeca incepand sa rada .
- Nebuna de iubire ! spuse ea , si amandoua incepura sa rada mai tare .

      ****

Urmatoarea ora era biologia . Rebeca intra in clasa impreuna cu Juliette .
- Din pacate nu pot sta cu tine in banca , pentru ca asta e singura ora in care stau cu Eric ! spuse ea accentuand ultimul cuvant si entuziasmandu-se peste masura .
- Juliette ! Usurel sa nu lesini ! spuse Rebeca zambind .
-Mda ... e cam greu sa nu te hiperventilezi cand esti pe langa el . e asa draguuuuuut ! ...
  Si exact atunci , Eric trecu pe langa ele intrand in clasa .
rebeca observa o urma de zambet pe chipul lui , asa ca-si dadu ochii peste cap . Juliette isi puse mainile peste gura si se inrosi la fata .
- Iti dai seama ca tu tocmai ti-ai marturisit dragostea eterna .
- Of ! ce toanta sunt ! spuse Juliette plesnindu-se peste frunte .
- Hai sa intram ! spuse Rebeca amuzata , luand-o pe Juliette de brat si intrand in clasa .

Dpdv. Rebeca :
Ora de biologie a fost foarte ciudata , ca mai toate orele de aici . Profesoara ne-a predat despre mamifere . Mda ... doar ca totul era ... gresit . Nu intelegeam o boaba din ceea ce spunea si se pare ca la sfarsitul orei ne va da de lucru pentru ca ea avea nu stiu ce de facut .
   In timp ce ma chinuiam sa citesc intrebarile pe cat de bizare , pe atat de complicate , simte-m o privire atintita spre mine . Cand mi-am ridicat privirea , l-am observat pe acel Eric cu se uita la mine intr-un fel .... curios . El statea cu Juliette in a doua banca de la fereastra , in timp ce eu eram in a patra banca de pe mijloc , ceea ce imi dadea o priveliste perfecta asupra lui , fara a face prea mult efort .
 imediat ce privirile ni s-au intalnit , eu mi-am plecat-o inapoi in foaie . Nu eram rusinata . Chiar deloc , doar ca privirea lui ... era intimidata si infricosatoare .
 Am incercat sa ma concentrez la intrebarile ce le aveam de rezolvat , insa nu prea puteam . Ochii lui inca ma atinteau cu privirea , iar eu putem simti asta . Eram nervoasa dar si fericita ..... intr-un fel . Nu prea stiu cum sa descriu emotia asta .
   Dar slava Domnului ca  se suna in sfarsit si am putut iesi de acolo cat mai repede .
Am asteptat-o pe Juliette pentru ca nu stiam ince clasa aveam sa mergem , iar cand a venit , gura nu i-a mai incatat
- Rebeca ! Daca ai sti de cate ori s-a uitat la tine , si felul in care te privea ! Eu eram chiar acolo si am vazut ! Cu siguranta te place ! Si ... oh ! Sa fi vazut doar cum te studia si ....
- Juliette , te rog ! am spus eu . Nu mai vreau sa aud nimic despre asta , ok ? Doar ... doar las-o balta , bine ?am spus eu suparata . Chiar nu aveam chef sa vorbesc despre asta , cu nimeni .
Juliette s-a suparat si a tacut tot drumul spre clasa . Cand am ajuns la usa , i-am spus :
- Hei ! Nu te supara pe mine , doar ca nu prea am dispozitia necesara sa vorbesc despre asta , intelegi ? am incercat eu sa o dreg .
- E in regula . Adica , de ce ai vrea sa-mi spui mie totul ?Eu nu sunt decat ....
- O prietena grozava ! am completat-o eu . Si pentru asta tin eu asa de mult la tine ,i-am spus , apoi am imbratisat-o .
- Multumesc , sopti ea , apoi surase si ma trase dupa ea la urmatoarea ora .

_____________________________________________
Hei ! Cap 7 e aici . Vreau sa va rog un lucru . Daca mai citeste cineva pe aici , sa-mi lase si mie un comm . Nu cer mult . macar la cap asta , sa stiu daca are rost sa mai continui .
    Iar daca nu vreti , voi considera ca nu merit si nici povestea asta , asa ca nu voi mai scrie nimic la ea , si voi sterge si blogul , probabil .
                  O seara frumoasa !

13 comentarii:

  1. Cum sa nu continui?Vreau urmatorul capitol!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fii pacat sa nu continui, mie imi place foarte mult :X
    spor la scris :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ! Vad ca numai daca va stimulez prin amintare dati si voi un semn de viata :))

    E bine ca totusi nu scriu degeaba :D

    Sper sa postez in weekend !
    Kisses :X

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    normallll

    RăspundețiȘtergere
  5. mda...eu aflu ultima...abia acum am vazut ficul...dar ce sa ceri de la o ametita ca mine:))
    povestea e super grozava...a ador...abia astept sa vad ce e cu eric...si vreau sa vad cum isi manifesta ea puterile si ppoate si o relatie ceva....:p
    sper ca vei posta repede;)

    RăspundețiȘtergere
  6. am dat si peste blogul acesta Stefy si imi place ideea. sunt tare curioasa ce o sa se intample cu Eric si ce fel de monstrulet este el! :D
    pe cand cap urmator?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de curand posibil :D
    Nu stiu sigur , Poate reusesc weekend-ul asta .

    RăspundețiȘtergere
  8. Scumpo aici te lesi foarte asteptata:(( . Sper sa postezi repede :X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Postez ! Postez ! Promit ca voi posta saptamana asta ! Nu mai zabovesc . Si nu uitati ca saptamana se termina la 12 noaptea :)) Glumesc ! Voi posta cat de repede se poate !

    RăspundețiȘtergere
  10. La 12 noaptea :)):)) Asa postez si eu :))
    Un fic superb,chiar imi place. E o idee unica pe care nu am mai intalnit-o. Bine...partea cu ospiciul o pot asemana cu poveste din cartile "Fortele raului absolut"
    Dar acolo este vorba despre fantome deci...lasam de o parte ideea. Ficul,dupa cum am mai zis,imi place tare mult. Mi-as dori sa fie putin mai lungi capitolele...dar na...nu imi permit sa cer prea multe.
    Oricum,continua sa scri. Abia asteptam sa citim continuarea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumooos :X Trec la urmatorul, tot ce pot sa spun insa este WOW! pentru ca imi place tare mult.
    Hugs!~AndaAnduta

    RăspundețiȘtergere
  12. e foarte frumoasa povestea...merg mai departe :D

    RăspundețiȘtergere