Persoane interesate

luni, 9 aprilie 2012

Capitolul 8 . Visand la Eric


 
Orele s-au terminat , si niciun eveniment nu mi-a atras atentia in mod deosebit . Bine …. Poate cu exceptia teatrului care s-a facut in ora de matematica . Se pare ca Luke si inca cativa baieti ( probabil prieteni de-I lui ) nu prea agreeaza ora de matematica , asa s-au cam scalambait putin . Bineinteles , asta pana ce profesoara i-a pedepsit . I-a pus sa curete toata podeaua de la etajul doi inainte de culcare .
   Abia mai puteam sa mai respir de atata ras . La fel si ceilalti .
  Imediat ce se sunase , am iesit pe hol , avand cartile in maini . Am inaintat spre dulapul meu , pentru am-mi lua tot ce aveam nevoie pentru orele de maine si pentru a-mi face temele . Desi asta era doar o casa … imensa , parterul era ca si o scoala obisnuita . Apoi , la primul etaj , era biblioteca , cantina , bucataria si celelalte , etajele 2 , 3 si 4 erau rezervate doar pt dormit . Jumatatea drapta fetele , iar cea stanga baietii . Urma sa ma duc in camera mea si sa ma apuc de treaba , cand o voce din spatele meu imi atrase atentia :
- Rebeca ! Stai ! Spuse cu rasuflarea taiata .
- Luke ? Ce s-a intamplat ? Il intreb eu inchizandu-mi dulapiorul si intorcandu-ma cu fata spre el .
- Mergi in camera ? Ma intreba el .
- Da , spun eu ezitand usor .
- Bine . Te conduc . Nu-mi place sa merg sigur pe aici , spuse el uitandu-se pe furis la elevii care mergeau pe hol .
 Am inceput sa rad la cat de ciudat era . Parca ar fi fost cine stie ce pericol pe aici .
- Si deci … cum te-ai obisnuit pe-aici ? intreba el . Nu observasem pana acum  dar avea un usor accent ( nu putem spune exact ce fel de accent era ) .
- Mmm … e … binisor . Cam ciudat ….
- Mda , stiu . Asa e la inceput , pana ce incepi sa intelegi . Apoi totul devine ceva normal . Si pentru mine a fost ciudat la inceput . Insa cel mai rau a fost pana am inteles ce mi se petrece . Eram atat de confuz cu toate acele vedenii si revelatii care se adevereau . Era … Rebeca ? Intreba el scuturandu-ma usor de umar .
 
Eu eram prea ocupata ca sa-l aud ce spune . Tot ce auzeam erau bataile inimii mele care aproape imi spargeau timpanele , tot ce simteam erau obreajii mei care ma ardeau , si tot ce vedeam era … EL . Eric trecuse pe langa mine si  insi intoarse capul zambindu-mi . Era cat pe ce sa ma topesc , in ochii lui negri ca de carbune , buzele lui rosii … si parfumul imbietor . Trebuie sa recunosc . Prima impresie la un barbat , pentru mine constituie felul in care miroase . Bine … acum nu ma credeti vre-o ciudata , dar daca un tip nu miroase … deosebit , sa-mi atrada atentia … intr-un mod placul , bineinteles , nici nu ma uitam la el . Insa EL … el era … perfect . Nu-I de mirare ca Julliette , si cam toate fetele de pe aici erau indragostite de el .
Gata ! Gata ! M-am mustrat eu . Nu trebuie sa ma las asa de moale dupa …un tip . Si ce mai tip
- Rebeca ! Striga Luke langa urechea mea .
- Da ! Sar si eu . Ce te tipi la mine ? Aud foarte bine , il cert eu .
- Da . AUZEAI , cand nu erai pe taramul lui Eric , spuse el strambandu-se la ultimul cuvant .
- Taramul … lui Eric ? Ce mai e si asta ? Intreb eu .
- Taramul iubirii , taramul lui Eric … cum obisnuiesc sa il compare fetele . Nu pot sa cred ca si tu esti ca ele , spuse el dezamagit .
- Hei ! Eu nu sunt ca ele . Si nici nu`s indreagostita de … el , spun uitandu-me dupa Eric .
- Mda … sigur . Nu vezi ce te hiperventilezi in fata lui ? Spuse acesta .
- Ce ? Cine se hiperventileaza , in fata ciu ? i-o intorc eu .
- Tu … in fata …lui ! Spuse aratand cu mana in fata desi Eric nu se mai vedea .
- Prostii . Ti se pare .
- Dar eu …
- Hai sa mergem in camere , ok ? Am muuulte teme , ii tai eu vorba , si o iau inainte .
 
~~~~*~~~~~*~~~~~
  Eram in camera mea si ma ocupam de teme . Logaritm cu baza 1pe 2 din 10356482 adunat cu sinus de alfa si … OF !!!! Matematica asta ! O uram ! Mai ales ca nu intelegeam nimic . Bine … si pentru faptul ca mintea mea hoinarea la …. El .
Nu eram indragosita . Refuz sa cred asta . Dar … era dragut . Si felul in care mi-a zambit azi … ohh … suspin eu privind in vid . Nu e corect ! Nu ar fi trebuit sa …. Off … pe cine pacalesc ?
M-am dat jos din pat si m-am indreptat spre micuta biblioteca cu cele cateva rafturi cu carti , si am luat una dintre ele . Coperti din piele maronie , legata cu o panglica rosie , care tinea cele 2 coperti inchise printr-o funda .
Am dezlegat funda si am deschis cartea …care de fapt era jurnalul meu . Stiu ca … chestia asta cu jurnalul e cam prosteasca , dar eu il am de mult timp si mie greu sa ma despart de el . E ca si un prielnic caruia ma destainui . E ca si cum as barfi cu crea mai buna prietena , doar ca la jurnal nu exista riscul sa ma barfeasca la randul lui sau sa-mi destainuie secretele altcuiva .
Am deschis jurnalul la o fila alba si am incepul sa scriu .
                                                                                           11 Octombrie 2012
                                                          Cine e  Eric ?
     Draga jurnalule . Astazi , ceva nemaipomenit mi s-a intamplat . Pe langa faptul ca am  ajuns in cel mai ciudat loc , in care nu mi-am dorit sa vin , am cunoscut niste oameni minunati . Julliette si Luke , s-au dovedit a fi …. Un fel de prieteni si ma bucur . Apoi … mai e si Eric . Nu e ce crezi tu …. Bine , e ce crezi tu , dar nu e chiar asa . Offf …. E dragut ! Ok ? Bine … nu dragut .
Minunat , extraordinar , are niste ochii si un zambet …. Si da … cred ca ma place . E cam …. De fapt nu prea e genul care-si arata sentimentele , dar cand m-a privit in ochii , am … simtit . Ceva . Nu stiu . Nu e ca m-am indragostit , dar … mi-a zambit . Asta ar trebui sa insemne ceva , nu ? Mie frica ca o sa ma creada doar una din … fetele care sar pe el ( sau mai degraba saliveaza ) si mi-e frica de respingerea lui .
   M-am orit din scris si am recitit ultima fraza . Doamne ! Vormbeam de parca el fi iubirea mea secreta si eu vreo obsedata careia ii este frica sa-I marturiseasca ce simte . Dar eu nu-l cunosc decat de o singura zi si deja am astfel de ganduri . Ce e in neregula cu mine ? Categoric nu am gandit eu asta ! Mi-am spus , in timp ce am inchis jurnalul cu un pocnet scurt , legandu-l si punandu-l la loc .
  
   Am sarit inapoi in pat si m-am concentrat pe teme , pana cand am adormit .
Simteam o stare de bine , ca un fel de transa din care nu vroiam sa ma trezesc , dar niste zgomote ciudate se tot auzeau . Cu greu m-am fortat sa-mi deschid pleoapele uitandu-ma prin intuneric .
Nu era nimic .
“ Inapoi la somn , Rebeca ! “ mi-am spus si mi-am lasat capul pe caietele ce-mi serveau drept perna . Dar un alt zgomot ma facu sa ma trezesc de-a binelea  . Un fel de bubuitura si ceva trancaneli se auzeau de pe hol .
Speriata m-am ridicat din pat si , luandu-mi papuceii de casa pufosi , am inaintat spre usa . Am apasat clanta incet , si am crapat putin usa . Mi-am scos capul uitandu-ma la holul invaluit de o lumina slaba dar nu se vedea nimic . Am deschis usa mai larg si , incojurandu-ma cu bratele am inaintat spre scari . Se pare ca , la etajul de dedesupt , cineva hoinarea in mijlocul noptii .
Am coborat scarile incercand sa fac cat mai putin zgomot , lucru foarte greu de facut in casa asta veche si cu scarile astea care scartaiau ingrozitor .
 
 Cand am ajuns langa bucatarie , un zgomot destul de puternic se auzi . Era cat pe ce sa tip , dar mi-am blocat gura cu mainile . In luma ce se rasfira pe parchetul de langa mine , putem vedea umbre . Cineva injura , si cineva incerca sa-l faca sa taca . Toti vorbeau in soapta .
 Am luat o gura de aer , si am scos capul sa vad cine era in bucatarie si …soc !
 Luke , si inca cativa baieti ( cred ca cei care fusesera pedepsiti de profesoara de mate ) umplau de zor prin dulapuri si frigirer .
Acum , mai ca ma bufnea rasul .
- Baieti ! Ce faceti aici ? Spun eu cu voce tare , iar ei sarira ca si arsi intorcandu-se spre mine si ramanand stana de piatra .
- Noi … noi doar … incerca sa spuna un tip pe nume Maison , cred .
- O gustare la miezul noptii ? Intreb eu amuzata .
- Cam asa ceva spuse Luke stanjenit atingandu-si ceafa . Vrei si tu ? Intreba el intinzandu-mi un baton de cereale .
- Eu stiu …ar fi mai palpitant sa va spun domnisoarei Menson si sa vad ce pedeapsa veti mai lua … spun eu glumand .
- Ce ? Nu !!!! Spusera ei in cor .
- Bine , bine . Spun eu razand . Aveti noroc ca mi-e foame , ca altfel …
Toti rasuflara usurati si isi reluara cautatul .
- Furati mancare ? Il intreb eu pe Luke care se chinuia sa desfaca o doza de suc .
- Mmmdaaa … spuse el stanjenit . Baietii si cu mine …suntem in crestere si …
- Ia mai lasa chestiile astea . Zi mai bine ca vroiati mai multe prajituri spun eu chicotind si lovindu-l peste burta .
- M-ai prins , spuse el .
- Si deci … de asta a-ti facut scena aia de la ora ? Ca sa puteti veni aici ? Intreb eu luand o gura de suc .
- Cam asa ceva … spuse Luke .
Eu mi-am dat ochii peste cap si am ridicat doza sa mai iau o gura de suc , cand usa se tranti de perete . Toti ne-am ridicat in picioare , speriati cand am vazut persoana care intra in bucatarie .
_____________________________________________
Am reusit ..... In sfarsit !!! Ce scuze sa mai incerc ? Sincer nici astazi nu aveam chef sa scriu , dar cand am deschis casuta de E-mail si am vazut un anume comm , m-a facut sa ma apuc de treaba . Dar ... v-am promis ca voi posta pana asta zi si ... uite-ma !
    Doar pentru voi :D
Sper ca o sa va placa si astept comm-uri .
PS : Am observat ca voi comentati doar cand e vreo amenintare . NU MA FACETI SA RECURG LA ASA CHESTII !!! :ddd
                          Have a nice day ... or night !

8 comentarii:

  1. vai,vai,vai....eric i-a zambit..e un semn bun????:X:X:X shi care era treaba cu mirosul????
    in fine....
    luke o cam place...dar eu vreau sa ramana cu eric...of...ma bucur asa mult ca ai postat...abia astept next-ul.
    ce pot spune despre capitol....genial si foarte interesant....sti de ce imi aduce aminte????de cartea fortele raului absolut(nu zic ca ai copiat:d zic doar ca imi aduce aminte si asta ma face sa astept cu nerabdare mult mai mare continuarea;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda .. de fapt catile acelea au fost ideea de baza . Initial vroiam sa fac un fanfic , insa m-am razgandit . Insa eu nu am vrut sa pastrez sau sa copiez nimik . Am vrut sa fie ceva origina chiar daca acele carti au fost sursa de inspiratie .

    RăspundețiȘtergere
  3. ufff...si cine a intrat in bucatarie??? cumva Eric? :D
    Stefyyyy, te rog nu ma face sa mor aici de curiozitate....nu ma face sa astept prea mult, te rogggg!
    Apropo, fenomenal capitolul!! mai vreauuuuu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai facut tare curioasa!Cine oare a intrat in bucatarie?Vreau urmatorul capitol!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Baietii si cu mine …suntem in crestere si …
    geniala replica. A fost uimitor. Abia astept sa citesc urmatorul capitol. Titlul mi-a placut foarte mult, la acest capitol. A fost frumos.
    sa ma anunti cand aduci cap.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred ca e neivoie sa ameninti ca sa primesti comentarii la o asemenea poveste...scri frumos IMI PLACE...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place foarte mult:)
    http://thevampiresdiariesfans.blogspot.ro/-blog meu cu ficuri

    RăspundețiȘtergere