Persoane interesate

luni, 1 august 2011

Cei mai ciudati caini

Caini zombie printre noi !!!!


Cine nu si-ar dori o asemenea silueta de ... " Catea " !

 Care-i treaba cu acesti catei minusculi care sunt carati de vedete ?

 E african ? De unde are coditele alea afro ?

 Ce romantic .... As vrea sa-mi pot dresa asa si eu prietenul !


 Puiul : Hei ! Durule ! Pun pariu ca te bat la scanderberg !

 Uite si un alb care vrea codite afro !!!


 Nu te mai uita la mine cu ochii aia de catelus prostut , ca faci riduri !


  De ce nu m-am uitat la meteo aseara ? Daca stiam ca va bate vantul ......



 Cat e gluma , e gluma ! Imi plac la nebunie cateii , si nu am vrut sa-mi bat joc de ei . A fost doar o gluma . Mie chiar imi plac catelusii . De fapt imi plac toate animalele . Dar catelusii sunt tare draguti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu